جهان ورزشی

جهان ورزشی

جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو

درباره وبلاگ


جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان به همراه سرویس ویدئو در جهان ورزشی

نويسندگان

آرشیو مطالب

لینکهای مفید

آخرین مطالب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

رونالدو: حضور درجمع 3نامزد نهایی توپ طلا،افتخارو غرور بزرگی است

رونالدو: حضور درجمع 3نامزد نهایی توپ طلا،افتخارو غرور بزرگی است

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید روز جمعه به عنوان یکی از 3 امزد نهایی دریافت توپ طلای سال 2012 معرفی شد و در گفتگو با وب سایت رئال مادرید در این باره به صحبت پرداخت.

رونالدو در این باره گفت:« این یک افتخار و یک اتفاق غرور آفرین برای من است که در جمع سه نامزد نهایی دریافت توپ طلا و درمیان نامزدهای حضور در تیم منتخب سال فیفا هستم. این دو، دو جایزه خیلی زیبا هستند و فکر می کنم که حضور در جمع نامزدهای دریافت این جایزه، اساسا نتیجه کار خوب و کمک هم تیمی هایم در رئال مادرید و تیم ملی کشورم بوده.»

ستاره پرتغالی به علاوه به ژوزه مورینیو، هموطنش و سرمربی کنونی رئال، قرار گرفتن در جمع 3 نامزد و مربی برتر سال، برای سومین سال متوالی را تبریک گفت:« می خواهم به ژوزه مورینیو، سرمربی ام به خاطر انتخابش به عنوان یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی سال تبریک بگویم. آن هم بعد از فتح جام قهرمانی لالیگا و رکوردشکنی در این رقابت ها و به علاوه قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا»

ستاره پرتغالی به علاوه پیغامی هم برای هوادارانش در رئال مادرید داشت:« سال 2012 هنوز تمام نشده و هدف تمام مادریدی ها این است که سال 2012 را به بهترین نحو ممکن به پایان ببرند. به همین خاطر برروی بازی بعدی مان که روز شنبه برگزار می شود، تمرکز کرده ایم. انتظار داریم تا دراین بازی، شادی بزرگی را به هوادارانمان هدیه دهیم.»

رونالدو در کنار لیونل مسی و آندرس اینیستا، سه نازد نهایی دریافت توپ طلای سال 2012 هستند که در هفتم ژانویه سال 2013 در سالن فیفا در شهر زوریخ توسط دیوید بکام به برنده این جایزه اهدا خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->